Hva trenger du hjelp med?
På vårt kundesenter finner du svar på ofte stilte spørsmål og egne supportsaker. Logg deg inn på kundesenteret fra knappen under.
På vårt kundesenter finner du svar på ofte stilte spørsmål og egne supportsaker. Logg deg inn på kundesenteret fra knappen under.
Driftsmelding:
27.03.25
Vi vil gjennomføre en flytting av en database i Azure, da Microsoft stenger den gamle databasen 28.mars. Dette arbeidet kan potensielt føre til noe ustabilitet i søkefunksjonaliteten i våre løsninger.
Tidspunkt for arbeidet: Etter kl 15, 27.mars 2025 (i dag)
Vi beklager eventuelle ulemper dette måtte medføre og setter pris på din forståelse. Vårt team jobber hardt for å sikre at påvirkningen blir minimal.
Ofte stilte spørsmål
Lurer du på noe rundt din ISY-løsning eller programvare? Klikk på knappen "Registrér en sak", og deretter velg "Vanlige spørsmål" i toppmenyen for å finne svaret raskt og enkelt. Det er også mulig å benytte søk, der du kan søke på f.eks. "ISY ByggOffice" eller "nedlastninger".
Registrér ny sak og følg med på egne saker
Ønsker du å sende oss en henvendelse kan du registrere en ny sak. Logg deg inn med din bruker-id eller opprett en ny brukerprofil.
Ønsker du å sende oss en henvendelse kan du gjøre det via Kontakt oss-skjema. Dette ligger under hvert av produktsidene.
Du kan også ringe oss, se telefonnummer under "Kontakt oss".
Gjennomsnittlig svartid på de fleste henvendelser er under 4 timer.Geir Johansen,
Gruppeleder Kundestøtte