Hva trenger du hjelp med?
På vårt kundesenter finner du svar på ofte stilte spørsmål og egne supportsaker. Logg deg inn på kundesenteret fra knappen under.
På vårt kundesenter finner du svar på ofte stilte spørsmål og egne supportsaker. Logg deg inn på kundesenteret fra knappen under.
Driftsmelding:
18.12.24: ISY GIS: Passordet for WFS Matrikkelen har blitt oppdatert, så man får en feilmelding når man åpner geoprosjekter. Løsningen er å trykke "avbryt" på denne, så vil passordet bli oppdatert automatisk. Husk å lagre slik at du slipper disse feilmelingene neste gang du åpner prosjektet.
Ofte stilte spørsmål
Lurer du på noe rundt din ISY-løsning eller programvare? Klikk på knappen "Registrér en sak", og deretter velg "Vanlige spørsmål" i toppmenyen for å finne svaret raskt og enkelt. Det er også mulig å benytte søk, der du kan søke på f.eks. "ISY ByggOffice" eller "nedlastninger".
Registrér ny sak og følg med på egne saker
Ønsker du å sende oss en henvendelse kan du registrere en ny sak. Logg deg inn med din bruker-id eller opprett en ny brukerprofil.
Ønsker du å sende oss en henvendelse kan du gjøre det via Kontakt oss-skjema. Dette ligger under hvert av produktsidene.
Du kan også ringe oss, se telefonnummer under "Kontakt oss".
Gjennomsnittlig svartid på de fleste henvendelser er under 4 timer.Geir Johansen,
Gruppeleder Kundestøtte