Flyt i innkjøpsprosessen
ISY AnbudsWeb forenkler og sikrer arbeidsprosessen for deg ved å sende ut forespørsler og motta priser fra underentreprenører og- leverandører.
ISY AnbudsWeb forenkler og sikrer arbeidsprosessen for deg ved å sende ut forespørsler og motta priser fra underentreprenører og- leverandører.
Som innkjøper brukes ISY AnbudsWeb sammen med ISY ByggOffice. I modulen «innkjøp» lages forespørselen med poster fra kalkylen og tilhørende vedlegg. Videre velger du hvilke tilbydere som skal motta forespørselen før den sendes direkte til ISY AnbudsWeb. Dette forenkler prosessen for de aktuelle tilbyderne og innkjøperen ved å samle både forespørsler og vedlegg. Når tilbudet mottas, overføres det direkte inn i innkjøpsmodulen til ISY ByggOffice. Her kan du sammenligne ulike tilbud før du overfører til kalkyle. All revisjon, historikk og kommunikasjon vises i portalen, noe som gjør det enkelt å følge opp det enkelte tilbudet.
For underentreprenør eller leverandør er ISY AnbudsWeb en gratis tjeneste. I portalen mottar du prisforespørselen med relevante vedlegg. Her kan du prise direkte inn i ISY AnbudsWeb og legge til eventuelle tilbudsbrev. Det er også mulig å få varsler om åpne forespørsler som ligger innenfor dine forhåndsdefinerte kriterier.
Ønsker du å komme i gang eller lære mer om ISY AnbudsWeb, ta kontakt med oss her.
Salgsansvarlig